e-Teczka
dla SAP HR

zestaw narzędzi do digitalizacji HR
bez inwestowania w produkty dodatkowe!

Chcesz przejść na elektroniczne akta osobowe w SAP HR?

Dobrze trafiłeś! Nasz produkt e-Teczka SAP dostarcza komplet narzędzi do digitalizacji akt osobowych. Nasza e-Teczka jest w pełni zintegrowana z SAP HR i aktualizowana zgodnie z nowymi przepisami.

To oznacza, że możesz sprawnie rozpocząć digitalizację HR już teraz, a w pakiecie otrzymujesz komplet niezbędnych i sprawdzonych narzędzi.

Większość produktów do przechowywania elektronicznych akt osobowych wymaga dodatkowych inwestycji. Kupienie zwykłej e-Teczki wiąże się z koniecznością nabycia kolejnych produktów uzupełniających. Będziesz musiał zadbać o skanowanie, zintegrowanie z podpisem elektronicznym, zachowanie poufności itd. To często wiąże się z dodatkowymi kosztami i ryzykiem.

Dlatego w naszej ofercie otrzymujesz wszystko, co potrzebne.

Co otrzymasz
kupując e-Teczkę?

Nasza E-Teczka SAP posiada kompletny zestaw narzędzi do digitalizacji HR bez inwestowania w produkty dodatkowe!

e-Teczka Haergi
  • Oprogramowanie do podpisu PAdES dedykowane SAP HR
  • Oprogramowanie do tworzenia dokumentów PDF-A wprost z SAP HR
  • Oprogramowanie do automatycznego skanowania z SAP HR
  • Dedykowane narzędzie do wydawania akt papierowych
  • System powiadomień na temat braków w dokumentacji
  • Narzędzia do monitorowania terminów i dat wygaśnięcia kar
  • Oprogramowanie do tworzenia formularzy z kodami kreskowymi
  • Oprogramowanie do rozpoznawania kodów kreskowych w PDF
  • Bogaty zestaw raportów bezpośrednio w e-Teczce SAP HR
  • Narzędzia do automatycznego ładowania dokumentów do SAP
  • Dedykowane warsztaty dla Twojego zespołu
  • Wsparcie merytoryczne i techniczne doświadczonych programistów
  • Szczegółowo dopracowane materiały edukacyjne i instrukcje

Jak wygląda proces wdrożenia e-Teczki SAP?

ZŁOŻENIE
ZAMÓWIENIA

Napisz e-mail z informacją
o podjęciu decyzji oraz
wskazaniem osoby
kontaktowej. Wspólnie
ustalimy harmonogram
prac.

1

WYBÓR
SERWERA PLIKÓW

Razem z nami
i zespołem IT
wybierzesz miejsce, gdzie
trafiać będą skany
dokumentów. Serwer ten
zostanie połączony z SAP.

2

INSTALACJA
W SAP

Po otrzymaniu dostępów
do systemu zainstalujemy
oprogramowanie na
serwerze i ustanowimy
połaczenie z serwerem
plików oraz wykonamy testy.

3

KONFIGURACJA
SAP

Wspólnie ustalimy listę
dokumentów i niezbędne
ustawienia. Otrzymasz od
nas propozycję, którą
omówimy, a następnie
wprowadzimy do SAP.

4

PRZENIESIENIE
NA PRODUKCJĘ

Gotowe ustawienia
przeniesiemy do systemu
produkcyjnego
i udostępnimy Twojemu
zespołowi SAP.

5

ZAŁADOWANIE
DOKUMENTÓW

Jeśli zdecydujesz się,
abyśmy zeskanowali
archiwa to załadujemy
je dla Ciebie do SAP,
abyś nie musiał tego
robić sam.

6

SZKOLENIE
UZYTKOWNIKÓW

Na koniec zrobimy
warsztaty dla Twojego
zespołu, aby wszyscy
dobrze rozumieli działanie
e-Teczki. Otrzymasz też
materiały szkoleniowe.

7

START

Gdy będziesz gotowy,
wystartujemy. Będziemy
Cię wspierać w każdym
temacie tak, aby był to
nasz wspólny sukces.

8

Pamiętaj – wsparcie to dla nas najważniejszy element oferty! Dlatego pomożemy Ci na każdym etapie dając gotowy plan i potrzebną wiedzę.

Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z nami i umów się na prezentację produktu.

Zapraszamy również na naszą specjalną stronę dedykowaną e-Teczce.

Spotkajmy się

Wypełnij formularz, a my zaprezentujemy Ci e-Teczkę – kompletne rozwiązanie do digitalizacji akt osobowych w SAP HR.