Chcesz, ale…

Chcesz przeprowadzić transformacje cyfrową w SAP HR, ale…

brakuje Ci odpowiedniej wiedzy i nie wiesz, od czego zacząć?

obawiasz się skomplikowanego procesu wdrożenia?

Rozwiewamy Twoje wątpliwości. Podpowiadamy co zrobić krok po kroku:

1. Najpierw odpowiedz sobie na pytanie „dlaczego?”. Dlaczego chcesz przeprowadzić digitalizację w HR? 

Bo zmieniły się przepisy, bo szef karze, bo pracownicy stoją Ci nad głową i oczekują szybkich odpowiedzi? A może chcesz ułatwić sobie pracę i zyskać więcej czasu na to, co naprawdę istotne?

2. Czy narzędzia, które już posiadasz, rozwijają Twoją firmę?

Przeanalizuj dotychczasowe rozwiązania, z których korzystasz. Czy spełniają swoją funkcję? Czy nie generują za dużo niepotrzebnej pracy?

3. Jak transformacja cyfrowa może wpłynąć na procesy zachodzące wewnątrz firmy oraz na jej wizerunek zewnętrzny?

Zrób listę za i przeciw transformacji cyfrowej. Czy zyski będą przewyższały koszty transformacji? Weź pod uwagę zyski niematerialne, takie jak czas i zadowolenie z wykonywanej pracy. Pomyśl, jak możesz sobie ułatwić proces transformacji.

4. Znajdź rozwiązania istniejące na rynku. Poszukaj firmy, która pomoże Ci przejść sprawnie proces transformacji.

5. Omów pomysł przejścia na digitalizację podczas spotkania zarządu.

6. Zobacz demo wybranych produktów istniejących na rynku.

7. Zaprezentuj zarządowi wnioski z prezentacji.

Jak HAERGI wspiera pracodawców?

  • Dostarczamy pełną wiedzę merytoryczną na temat przepisów, dotyczących digitalizacji akt papierowych do postaci elektronicznej.
  • Słuchamy, notujemy i wspólnie budujemy rozwiązania tak, aby cały proces przebiegał zgodnie z oczekiwaniami klienta.
  • Przeprowadzamy warsztaty z klientami i omawiamy istotne elementy transformacji w SAP HR.

Jakie pytania warto zadać przed podjęciem współpracy z producentem oprogramowania SAP HR?

 W jaki sposób producent będzie nas wspierał przy uruchomieniu?
 Jak będzie wyglądał proces skanowania teczek i pierwszego zasilenia programu danymi?
 Jak długo potrwa proces skanowania i kto uporządkuje akta?
 Czy dostanę materiały szkoleniowe do obsługi aplikacji?
 Czy przed startem zespół kadrowy zostanie przeszkolony?
➢ Czy składowe produktu są produktami firm trzecich?

Jak robimy to w HAERGI?

  • Szczególny nacisk kładziemy na wypracowanie własnych rozwiązań technologicznych. Priorytetem jest dla nas obsługa pełnych procesów, a tym samym zapewnienie naszym Klientom kompletnego wsparcia merytorycznego i technicznego na każdym etapie procesu digitalizacji.
  • Przed uruchomieniem szkolimy pracowników kadr i płac, wspieramy ich podczas przejścia do e-Teczki i dostarczamy pełne materiały instruktażowe.
  • Wspieramy naszych Klientów również w procesie inicjalnego skanowania akt osobowych, dostarczając oprogramowanie, wiedzę, narzędzia i zasoby.

Chcesz wiedzieć więcej? W kolejnym artykule odpowiadamy na najczęściej zadawane pytania dotyczące przechowywania dokumentacji pracowniczej. Z HAERGI transformacja cyfrowa nie jest straszna!

ZOBACZ JAK MOŻEMY ZDIGITALIZOWAĆ TWOJĄ FIRMĘ

Spotkajmy się w mediach społecznościowych: